Edadlgc Hayırlı uğurlu olsun inşallah ama benim tavsiyem bin ve üzeri olmadan gitmeyin hastaneye ne kese ne bebek gorunmuyor ki once kese gorunecek daha cok erken bende oyle bin uzeri oldu gittim keseyi gordum 2 haftam var kalp atisi ve bebegi icinde gormek icin bence bekle derim degerlerin yukseliyor