Esraaslan Neslihankrhmt Derennn700 Derennn700 tesekkur ediyorum bende bel ağrısı kasik ağrısı sk idrara çıkma var
Dilaralemdar Esraaslan Benimde 14 şubatt kuzumm, bugün benimde senin gibiydii gördüm kan verdiim 16 çıktıı dahaa en başındaa🥹🥹 Seninde inşallah vardıır yarın kan ver haber ettt, sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin yavrum🙏🏻🙏🏻🥹🥹
Menekseeee847383 Esraaslan kanda iki çıkmışsa bekleyin adete 12 gün kaldı yüjselecektir o zaman Esra hanım
sakinanneee3 Esraaslan gebe olamazsınız test bozuk olmalı adet gününüze daha var siz belki daha yumurtlama bile görmediniz
Elifyamann Esraaslan adete 13 gun varken testte nasil cikti acaba en iyi testler bile 6 gun oncesine kadar sonuc veriyor birde adet tarihinize göre yumurtlama gunleriniz hemen hemen bu günler, ne ara hamile kalıp testte çıkıyor ki benim biraz beynim yandi😅 sakinanneee3
Menekseeee847383 Menekseeee847383 beklemede kalın ilaç içmeyin ağır kaldırmayın 2 güne 1 kan verin yükseliş olabilir canım
Menekseeee847383 Elifyamann elif hanım olur inanın bana ben şahidim oluyor adet bitiminden ertesi gün dölleniyor kimilerinde
Esraaslan Elifyamann inanın bende şaşkınım kan yaptım ama 2 çıktı adetime 13 gün var ayın 20 sinde adet görmem lazim
Elifyamann Menekseeee847383 sizi bebek bekleyen yorumlarında cok görüyorum o kadar tatlisiniz ki, başkaları icin o heyecaniniz beni mutlu ediyor insallah rabbim sizede nasip etsin cok tatli guzel anne olursunuz❤
Menekseeee847383 Elifyamann canımsınız çok teşekkür ederim çok istiyorum kimsenin muradı gözünde kalmasın herkes annelik duygusunu tatsın ❤️❤️❤️❤️🤗🤗🤗🤗🤗🤝🤝🤝