FatmaB_ Kızlar birazdan kan vericem adetime 2 gün var. Gebelik varsa çıkar mı? 2 gün önce idrar testi negatif çıkmıştı.
Lykiav FatmaB_ bende tam adet gününüzü bekleyin derim. Öncesinde çok yaptım hep negatif adet günü yaptım pozitifti. Hakkınızda hayırlısı olsun
Babymom-s FatmaB_ çıkar evet tam yumurtlama gününüzü biliyorsanız 10-12 gün sonra çıkar kanda. yumurtlamadan 14 gün sonra adet gününüzdür o gün verirseniz de kesin çıkar . Ben 4 gün kala verdim yani bugün 😇 4.4 çıktı betam 🙈
FatmaB_ Menekseeee847383 aminnn inşallah canım doğru düzgün belirtim de yok ama beynimi rahatlatayım bari
Menekseeee847383 Menekseeee847383 eğerki kan sonucu 5 in altındaysa beklemede kalırsınız 2 gün sonra sabah ilk idrarla kaset test yaparsınız çıkmazsa tekrar bekleyin adet olmazsanız tekrar 2 gün sonra kan testi verirsiniz🤗
Menekseeee847383 FatmaB_ şu beynimiz bizi mahfetti benim erken gebelikte çıkıyor ahaaa hamileyim diyorum kaset test yapıyorum tek çizgi 2 gün sonra kanamam başlıyor hatta adetim erkenden oluyorum şu beynimi biri tutsun yaaa😂
Menekseeee847383 Belirti bazen olmaz İnan bana hiç ruhun bile duymaz bir bakarsın günün geçmiş aaa bebiş geliyor