Tugcee09 karnın belirli bölgelerinde olan sertleşmeler bebek değil rahim kasılmasıdır canım. Rahim kendini gebeliğe ve doğuma hazırlar yavaş yavaş bu yüzden de sürekli karnında sertleşmeler gerçekleşir. Henüz bebeği ve hareketleri hisseedemezsin ortalama 10 cm falan en fazla, 3-4 gram civarı da kilosu vardır. İmkansıs yani bebeği hissetmen. Ama bu sertleşmeleri kontrolünde doktoruna söyle bu sertleşmeler için magnezyum desteği başlanır azalsın diye.