Pazartesi detaylı ultrasonum var. Çevredekiler o kadar negatif konuşuyolar ki hiç korkum yokken içimde sıkıntı oluştu. Hamile insana anlatılır mı dememe rağmen ay canım ben tecrübe olarak söylüyorum diye cevap veriyorlar bir de. Detaylıdan sonra bebeği acil alınanlar, karaciğerinde böbreğinde sorun çıkanlar vs vs. oturdum ağladım bugün artık doluluktan. Gergin olmamı gerektirecek bir şey var mı, sizler ne gibi sorunlarla karşılaştınız?