[silindi] tatlibebegim_ çok geçmiş olsun dikkat et kendine bende şeker yok ama benimde iki hafta önde doktor normal olduğunu söyledi
tatlibebegim_ [silindi] doktor bana böyle giderse 4 kg doğar buda normal doğum olmaz kafası falands büyükmüş
Navruz [silindi] ben aldım gerekli olanları ama neler bırakacağım bilmiyorum desem kızlar 🤦♀️ Soruyorum herkes farklı diyor aranızda tam bilen var mı
Remziye_tanozdemirr [silindi] heyecanla bekliyoruz herşey hazır bir sağlıklı kavuşsak bebişlerimize elhamdülillah 🤲🏻💐
AbcAhmet 30 haftalık 1300 dedi doktorumuz haftasıyla uyumlu dedi ama bana az geldi sanki burdaki hamileleri duyunca pazartesi randevum var inşallah kilo almıştir kızlar