kizannesi16_ Kızlar 17 haftaligim1 haftadir sürekli ağlıyorum başım ağrıyor ağrısına ağlıyorum durup dururken korku sarıyor ağlıyorum bişe olcak korkusu yaşıyorum anksiyetemmi depreşiyor anlamıyorum çok üzülüyorum,3 yaşında kızım var neden böle oluyor :((
cgnduru kizannesi16_ hormonsal bende öyleyim… kızım var1 buçuk yaşında sürekli sinir krizi geçiriyorum oturup yine ağlıyorum 😞
mavikalpvemavikalp kizannesi16_ zaten ağladığınız için başınız ağrıyor yapmayın bunu bebişinize güzel şeyler izleyin güzel şeyler dinleyin çıkın gezin dolaşın
Firstpreg kizannesi16_ Okuyun biraz kendinize. İyi gelecektir eminim. Son zamanlarda kiminle konuşup görüştüğünüze de dikkat edin.