Bebeğin pozisyonuna göre de değişebiliyor. Mesaneye çok baskı yaptığı bir pozisyondaysa hapşırınca öksürünce idrar kaçabiliyor. Zaten daha ilerleyen haftalarda bebek büyüdükçe illa ki baskı oluyor ve yine kaçabiliyor idrar. Normal yani canınızı sıkmayın.