Havvadmrsnl Bugün 17. Haftamız doktorumuz hiperekojen barsak(parlak barsak) bulgusu olduğunu ama çok önemli biri şey olmadığını söyledi 3 hafta sonra detaylı ultrasonda bakılacak. Sizin başınıza geldi mi böyle bir şey korkuyorum açıkçası🤦♀️
Hamileanne Havvadmrsnl evet o kayboluyor zamanla kafaya takılıcak biley deil canınızı sıkmayın banada öyle demişlerdi geçti sonra kendiliğinden
Havvadmrsnl Hamileanne çok teşekkür ederim doktorda öyle söyledi ama korktuk açıkçası peki 3 hafta sonraayrıntılı ultrasonda geçmiş miydi sizinki?
Hamileanne Havvadmrsnl evet geçmişti hatta sormuştum parlaklık var mı diye öyle birşey yok herşey gayet normal demişti 😊
Havvadmrsnl Hamileanne süper inşallah bizim içinde her şey yolunda gider 🙏 bu arada siz kaç haftalıksınız?
Hamileanne Havvadmrsnl bebeğimi doğurdum şuan 7 aylık canım. Ama tekrar plansız hamile kaldım 3 aylık gebeyim
Havvadmrsnl Hamileanne maşallah inşallah sağlıcakla kavuşursunuz yavrunuza çok teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için 🙏