37.haftaya kadar çalışabilir raporu alarak doğum öncesindeki 5 haftayı doğum sonrasına aktarabiliyorsunuz normalde. Ama öğretmenlikte zaten yaz tatili olduğu için “çalışabilir” raporu geçerli oluyor mu bilmiyorum. Yani fiili olarak çalışmadığınız döneme denk geliyor.