5 yıl öncesinde Zekai Tahir hastanesinde doğum yaptim ,normal doğumdu orda da Necati hoca takip ediyordu , çok iyi fakat birden fazla hasta aldığı için yetisemiyordu yeterince . Doğum sonrası dikişlerim tutmadı ve yeniden dikilecegi bir hafta yatış verilmesi gerektiği söylendi , o an muayaneme Necati hoca girdi ve burası kaynayabilir diyip bı kaç tüyo verdi , saolsun onun sayesinde yeniden dikilmekten kurtuldum çok dua ederim kendisine