ZeynepDuru17 
Benim de bir oğlum var bir de kızım olsun istedim 🥹 bir erkeğe benziyo dedi bir kıza benziyor dedi. Perşembe günü özele gittim erkek dedi. Şu üstteki de bacak arası. Bende heep baştan beri kız hissediyorum. Çünkü oğlumla çok farklı. Oğlum sağ taraftaydi bu solda oğlumun kesesi fasulye keseydi bu yuvarlakti oğlumda bulantılarım 14 gibi kesildi bunda 18 oldum hâlâ devam. Rabbim erkek vermiş iki oğluşum olacak diyorum artık 😀 ama bir kızım olsaydı da fena olmazdı 🤣