erkulneslihan89 Kızlar öncelikle merhaba bugün doktor kontrolüm vardı 20+2 haftamdayim detaylı ultrason baktırdım herşeyim normal.dedi ama bebek başı aşağıda dedi tedbir amaçlı alttan muayne etti sizlerinde böyle bı sıkıntiniz oldumu sonra düzeldi mi
mervesel_ erkulneslihan89 şuan 22.haftadayım benim de baş aşağıymış bir sorun olur mu acaba sizde bi sıkıntı oldumu
erkulneslihan89 mervesel_ şuan bı sıkıntım yok 3 gün sonra kontrol um var inşallah belli olucak herşey 25 e girdik bu arada tekrar yazarım.doktorumla konuşunca