ogretmen1anne_ Merhaba, öğretmenlik yapıp 32.ci haftasında doğum iznine ayrılan anneler varmı aramızda ? Veya 32.haftadan önce ayrılan
Temmuzmucizesi26 ogretmen1anne_ öğretmen değilim ama memurum zaten memurlar da genel olarak aynı benim riskli gebeliğim vardı uzun yol yapıyordum. Ondan dolayı doktorum rapor verdi kendi mazeret iznimde vardı onu da ekledim yarın da 32. Haftamdayım tam rapor alacağım ondan sonra ayrılıyorum direk. 37. Haftaya kadar idare edebiliyorsanız edin izinlerinizi sonraya aktarın ben dayanamadım ağırlaştım zaten bir gebelik kaybım vardı ondan dolayı riske atmadık yolda vardı