2024_kmr Cikcik00 benim fakirdi ayy süpürmüyordu ondan dolayı aldık bunu diğerinin yüzüne bakamıyorum
Nuraslanklc Cikcik00 o zaman dik süpürgeyi 2. Olarak tercih edebilirsin çok duydum ihtiyaç halinde şarjı olmadığını yada şarjının evi temizlemeye yetmediğini pişman olma bence 🥰
Cikcik00 YldrmNUR robotta bazı yerlerde sorun oluyor birde koltuk falanda süpürmediği için hiç bakmadım bile
YldrmNUR Cikcik00 o zaman bir eve 3 tane süpürge şart 😂 kablolu süpürge, robot süpürge, dik süpürge 😂😂
Cikcik00 YldrmNUR ahaha😂😂 Valla hergün yeni bişey çıktıkça alıcak bişey çıkıyo kocalar bu fikre ne der acaba
Bernush Cikcik00 bende evlenirken normal süpürge aldığıma pişman oldum, dik süpürge alsaymışım keşke dedim. Çekişi falan iyi ama bişey döküldü diyelim dikey süpürge baya kolaylıkmış.