Duphaston kullanıyorum 2.aydayim ilacın bitmesine 3 gün var ama regl sancısı gibi sancım var 2 gündür göğüslerim çok hassas gebelik belirtisi olabilir mi acaba yaşayan var mı böyle bir durum geçen ay ilaç bitene kadar belirti vermedi hemen regl oldum