Meryem6157- Merhaba eşim korunurken hamile kalma olasıyım nedir acaba 5 gündür adetim geciyo 2ay önce emzirmeyi bıraktım sizce gebelik olabilir mi korunurken hamile kalan var mi acaba
Ebbruc Meryem6157- kuzenim 2.çocuğunda prezervatifle korunurken hamile kaldı,3.ye de geri çekilme yoluyla kaldı. Bi kan verin en garantisi o olur
Bynaslann Meryem6157- ah ahhh . 10 aylık bebeğim var ve ben doğum kontrol hapı kullanırken hamile kaldım🤦🏼♀️ şu an 2 buçuk aylık hamileyim . 🥹
Meryem6157- Ebbruc bizde ikisini kullanıyoruz ama 34 aydır hiçbir şey olmadı bir kizim var işte 2 ay önce emzirmeyi bıraktım bu kadar çabuk olur mu ya şok içindeyim adetlerim genelde en çok 3 gün gider yukarı kan vermeye ya da evde kendim test yapmaya cesaretim yok neyse ben önce cesaretimi toplayayım sağolun Ebbruc
gokcensahin Meryem6157- canım seni üzmek istemem ama kuzenimin de 6 aylık bebeği var o şekilde hamile kaldı kondomla. kürtaj olmak zorunda kaldı maalesef :(
Evhamlikurabiyeanne Prezervatifle hamile kaldım bu bebegime Allahtan kızım 3 yasında daha erken olsa napardim bilmem simdi ise dogumdan sonra ne yapacagimi düsünüyorum hap spiral kullanamiyorum pihtilasmadan dolayi
18082018 Evhamlikurabiyeanne kullanma zaten ben sprial ile hamile kaldım bebeğimi doğurunca nasıl korunsam diye çözüm arıyorum
Meryem6157- eso14 Musel evet ya çoğumuzun endişesi mevcut olan bebeklerden galiba ikisine aynı anda zor Allah tüm kadınlara yardım etsin
eso14 Meryem6157- şimdiki bebeme prezervatifle hamile kaldım. Bende imkanı yok diye geziniyordum evde. Baktım gelen giden yok gözümü yumarak test yaparak öğrendim 😀 rabbim hayırlısını versin herşeyin bacım. Spiral kondom deri altı uygulaması işte doğum kontrol hapları hepsi yüzde yüz değil. Nasip olunca oluyor 💖
Meryem6157- eso14 Allah hayırlısını versin tabi gerçekten beklenmeyen olunca insan şok oluyor henüz belli değil yarım test alıp yapacağım eğer çikarsa Allah sağlık versin benim de mayısta 3 yaşında olacak kızım
Aerithma Bende doğum kontrol hapı kullanırken hamile kaldım. Yalnız değilmişim korunurken hamile kalma konusunda 🥹
eso14 Meryem6157- amin inşallah. Bende şok olmuştum alışmam da Allah affetsin çok zor oldu. Ama şimdi iyi ki oluyor diyorum. Benim kızım da 23 aylık
Dryaeymn Meryem6157- Bende korunurlen hamile kaldım 4 yıl bi sıkıntı olmadı yöntem aynıydı ama 4 yılın sonunda oldu 2 aylık hamileydim öğrendiğimde 😂