Dhsuiskwk esmerrmm benimde 7 kan ilacida etki yapiyor kullanmiyorum beter haldeyim ama yine sükür bişi olmaz herhalde diye düsünüyorum öle yada böle cikacaklar icimizden 😊
Ftma81 esmerrmm benim 7 lerdeydi 1 ay önce damar yoluyla kan aldım tekrar 2 gün önce tahlil verdim düşükse yine Doğumdan önce verelim hazırlayalım dedi doktorum
UralYlmz esmerrmm çok düşük canım değerin riskli olabilir bu değerle ameliyata girmen ki doktorun da ameliyata alır mı bu değerle bilemedim. Doktorun tedavi uygulamıyor mu? Benimki de düşüyor sürekli 9du en son doktorum hemen serum (ferrinject) önerdi. Ben şimdilik kabul etmedim ama toparlayamazsam alicam mecbur
esmerrmm Dhsuiskwk öylede kan önemli ya ben korkuyorum amelyat sonucta , aslinda kanim iyidi 11 den 8 e sonrada 6 ya düstü ilginc
esmerrmm fayting malesef kullanamiyorum kötü ediyor beni ferrum sıvı ilac kullaniyorum ama etkimi etmedi noldu anlamadim kullanamasam daha iyidi
esmerrmm Ftma81 kaç haftaliksin cnm kan kac haftalikken takiliyor acaba ben 25 haftaligim devlet takiyormu acaba ya kafama cok taktim ben bunu
Ftma81 esmerrmm ben 27 de araştırmada taktırdım taktırmasaydım özeldeki takacaktı şimdi tekrar özel doktor taktıracak gerekli olursa zaten o değerle seni doğuma alamaz doktoruna söyle muhakkak
Gunes009 esmerrmm doğuma yakın toparlıyorlar, benim de normalde iyidir hamilelikte çok düştü. Şu an 30 hafta olmak üzereyim ilaçlarla da yükselmedi 32 de damardan takviye yapalım dedi doktor, ilerleyen zamanlarda değerlendirir doktorunuz
Seymanurrr06 esmerrmm sabahları aç karnına bir su bardağına 3 yemek kaşığı pekmez yarım limon sık bardağı suyla doldur iç 6 gün yap 1 gün ara ver sürekli devam et benim kanım ilaç + bu içecekle yükseldi 🌸
esmerrmm Seymanurrr06 bir su bardagı dolusu icememki midem kaldirmaz , ama pekmeze limon sıkıp yiyebilirim üzüm pekmezi olurmu
nzlbrn esmerrmm değeriniz düşük sıkıntı olabilir tabi doktorun bunu risk edeceğini sanmıyorum çünkü ameliyatta da kanama oluyor ve daha fazla kanama ihtimalini de her zaman göz önünde bulundururlar iletişime geçin biran önce haberi yoksa kan takviyesi yaptırması çok yüksek çünkü geçmiş olsun 🙏🏻