Herkese merhaba ☺️
Hiç ummadığım anda gebeliğimi öğrendim Rabbime binlerce kez şükürler olsun rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın.
Kalp atışlarını duymakta nasip olur inşallah
4+5 şuan dün beta baktırdım 289 3 Mart beklenen adet tarihimdi
Sağlık ocağı bir kaç tahlil yaptı gebe kalmadan öncede insülin direncim vardı bugünki sonuçtada homoglobin referans aralığı 3.5-5.6 benim sonucum 5.9 çıktı kilolu gebe kaldım zaten diyete başlamıştım gebe olduğumu öğrendim.
Sağlık ocağındaki doktor zaten kilolu hamile kaldın ara öğün yapma acıkınca yemeğini ye ve doyana kadar ye dedi ilerleyen zamanlarda sıkıntı olabileceğini söyledi 4. Aydan sonra çok daha iyi beslenmek gerektiğini söyledi diyetisyen ile devam edebilir miyim diye sorduğumda aç kalmadan korkuyorum dedi
Zaten insülin direnci olarak şeker konusunda tetik altında olduğumun farkındayım henüz 4+5 olarak devam ediyorum kalp atışlarını duymadan bu şekilde konuşması normal mi ? Gebelikte diyet hakkında ne düşünüyorsunuz birde leblebi yeme , mantar , fasulyeli , peynirli salatalar yiyebilirsin dedi yemeklerin suyundan alma dedi , henüz erken değilmi şuan ne yesem aklıma takılıyor düşünceleriniz nelerdir ?
Günlük yaşamımda nelere dikkat etmeliyim diye soru sordum
Ne gibi dedi bende ağır kaldırma vs dedim
Kendini zorlama onun dışında düşeceği varsa düşer bu hayvanlar aleminde de böyledir olmayacağı varsa olmaz üzülme dedi.
Kötü niyetle dememiştir ama kendimi böyle birşey duyacağımada hazırlamamıştım açıkçası kilolu hamile kalınca bir sıfır geriden başlıyoruz farklı gözle bakıyorlar bence
Bu arada 2 hafta önce pkos tanısı koydu doktor fakat sadece testesteron ve erkeklik hormonum yüksekti kist vs yoktu adetlerim düzenliydi yumurtlama çatlama görüyordum 2 hafta önce pkosum diye diyete falan başladım 5 Mart’ta gebe olduğumu öğrendim.