Her sabah saat tam 10da girip randevu bulabilirsiniz. Asla Ayşegül Atalay’a gitmeyin. Normalde en az 30dk süren detaylı ultrasonum sadece 7dk baktı. Ve hiçbir şey söylemedi göstermedi. Cinsiyetini bile söylemedi. Odadan çıkınca elime bir kağıt sıkıştırdı. Makinenin yetersizliğinden dolayı tekrar yapılması önerilir gibi birşey yazıyordu. 200km yol gittim sırf detaylı ultrasonu yapabilmek için sadece 7 dk ve sonuç yok…
Diğer doktorları bilmem ama aklım olsa Van araştırmada değilde ne kadar olursa olsun özelde yapardım.. vakit geçtiği için yapamadım birdaha. Siz siz olun özele iyi bir yere gidin. Zaten yaptığınız yol masrafı orda yediğiniz yemek aynı kapıya çıkıyor.