melise gözün aydın canım Allah uzun sağlıklı ömürler versin🙏🏻 Rabbim herşeyin hayırlısını versin bende 41+3 oldum ama hiçbi belirti olmadığı için yarın sezaryana giriyoruz bende çok dua ettim bekledim ama bazen inat etmemek lazım Allah korusun sonrası daha kötü olabilir benim içinde dua et bende sağsalim alayım bebeğimi kucağıma🙈🤗🙏🏻