Kubraminnak 4+6 haftalık hamileyim 7 haftalık olmam gerekirken geç döllenme dedi doktor kesede bebek görünmedi dedi 10 gün sonra dedi boş gebelik olur mu yada kalbi atmazsa diye çok korkuyorum ilk gebeliğim doktor yeterince bilgilendirme yapmadı özele gidiyorum hemde 😔
yulibakal Kubraminnak canim Allah’a sığın bol bol dua et kalabalık ortamlarda bulun tek kalma insan tek kalınca çok etki altında kalıyor Allah’ın izniyle saglıkla büyüsün🙏🏻
Yhartk Kubraminnak nasıl birşey söylemesini bekliyorsunuz ki? Kese olması gerekenden küçükmüş ve geç döllenme olabilir demiş zaten, 10 günden önce herhangi birşeyün netleşmesine imkan yok, ne yapılmalıydı da yapılmadı sizce?
SeherNilgnBakrc Kubraminnak birşey söylemek için çok erken 5.haftada keseyi gördük bizide doktorumuz aynı şekilde 1hafta sonra çağırdı bebeğide 6.haftada gördük şuan ne söylese erken olur hamileliğini erken fark edenlerde genelde hep böyle olur gidişat
Ayse1 Siz para veriyorsunuz özele nasıl bilgilendirme yapmaz ve siz neden sormadınız korkularınızı bana açıklayın falan deseydiniz .telefonundan arayın .ben 10gün bekleyemezdim belirsizlikle