Herkese merhaba
32 günlük anneyim, bebeğim normal doğumla dünyaya geldi. Ben aşırı gazlıyım nedense, hamilelikte bu kadar değildi:( sanırım kendime iyi bakamadım, neler yapabilirim gazlanmamak için? Bebeğimi de etkilediğini fark ediyorum,bebeğim anne sütü+ mama ile besleniyor
Lütfen yardımcı olur musunuz?