4 Ocak günü oğluşumu kucağıma aldım. 3 ocakta 39+3te doktor randevum vardı. Doktorum çatı muayenesi yaptı 1-2 cm açıklık olduğunu söyledi. Yarın sabahtan gel doğurursun dedi:) Normal doğum istiyordum hep hatta ev ile hastane arası mesafe var mesai saatleri de trafik yoğun oluyordu hastaneye yetişmek sıkıntı olur mu diye düşünürken rahatça hazırlanarak ve planlı gitmiş oldum. Çatı muayenesinde doktorum uyarı verdi galiba gece biraz ağrım sancım oldu sabah da nişanım geldi. 9.30 gibi hastanedeydim. Sonra ebem suni sancı taktı. Oldukça da pozitifti ben suni sanci mi diye sorarken yok yok açılmayı hızlandıracak bir şey bu deyip beni rahatlatıyordu. Yaklaşık 3-4 saat suni sancı çektim. Başlarda hiç hissetmedim hatta epidurale gerek yok adet sancısı gibi çekebilirim diyordum. Sancılarım artınca 1-2 saat sonra epidural takıldı sonrası sadece konfor hiçbir şey hissetmedim. Doktorum suyumu patlattı. Ebem sürekli kontrol etti açılma hızlı oldu. 13.30da bebeğim dünyaya geldi. Sadece doğum anında ıkınmak bildiğimiz bir şey olmadığı için zor ama o da uzun sürmedi. Çok hızlı çok kolay nerdeyse ağrısız toplam 4 saarlt süren bir doğum oldu. Ufak bir de dikişim oldu ama çabuk iyileşti beni zorlamadı. Oğlum iki aylık oldu bile zaman çok hızlı geçiyor, artık beni tanıyor ve gülümsüyor annelik çok güzel çok zor çok delilik ama çok güzel. Umarım herkes sağlıklı ve kolay şekilde evladına kavuşur 🌸