Neslihan2425 benim bekarlıktan beri böbrek taşım oluşuyor zaman zaman malesef :( bir ilacı çözümü de yok sadece bol su için diyorlar arada sızlayınca diyorum ki taş var yine galiba :/ ilk gebeliğimde bir kere düşürmüştüm çok sancım olmuştu sadece parol verebildikleri için onun da etkisi hiç hissedilmiyor ama yapcak bisey yok başa gelen çekiliyor sizin umarım taş değildir kum da döküyor olabilirsiniz önerim sıcak su torbası koyun sancı olduğu zaman iyi geliyor