Cikcik00 Bildiğim üzere hamileyken bağışıklık sistemimiz çok düşüyor tetanoz aşısıda canlı virüsü enjekte ederek bağışıklık kazanmasını sağlamaya çalıştığı türden bı aşı aslında biontech sistemine yakın o yüzden yan etkileri hamileyken daha sık görüyoruz maalesef ben hala tetanoz aşısı vurdurmadim 23+1. Haftamdayım soğukalgınlığı geçirdiğim içinde korkuyorum vurdurmaya şuan