asli_hmz Kızlar bugün serklaj oldum ve doktorum progestan fitile devam etmemi söyledi,elimle çok az ittirdim sanki gitmiyor gibi
Bahar-sarioglu asli_hmz bende serklajliyim Banada oluyor şu son zamanlarda serklaj olalıda çok oldu benim sanki o bölge şişiyor gibi bir his degilmi o zaman kullanıyorum ama çok fazla zorlanıyorum ileriye kadar ertesi gün fitilde bakıyorum düzelmiş oluyor Bende doktora sormadım hiç yarın soracağım
Kndidnyasnda asli_hmz Ah bende bugün oldum forumdaki pozitif hikayeleri okuya okuya korkularımı yenmeye çalışıyorum insllah her şey yolunda gider bizim için
Ysmnerszkrbg asli_hmz kaçıncı mm de Serklaj oldunuz 23. Haftadayım 2 hafta önce kısalığı öğrendim aşırı olmadığını söyledi doktorum ama insan takıyor kafasına
Cennet_kusum16 asli_hmz evet benimde öyleydi 30 a kadar o şekilde kullandım. Sonra baktım enfeksiyon çok oluyor hap olarak almaya başladım. 33 ncü haftadayiz hap şeklinde devam ediyorum.