Rumys1357 Adet döneminden 6-7 gün önce 0.2 çıkan beta değerim yükselir mi 😔 kan vermeden önce erken gebelik testi yapmıştım silik çizgi çıktı
Babby Rumys1357 ben adetimden 2 gün önce yaptırdım beta 2 den küçük adetim 1 gün geçince olmayınca yaptırdım 27ydi ☺️
Menekseeee847383 Rumys1357 yükselir hiç kafanı takma rahat ol ben gözlerimle şahidim abimin gelini adete 1 hafta kala kan verdi negatif adet günü kaset test yaptı pozitif sonra kan verdi hamile şuan oğlu 2 yaşında
Betullkaratass Rumys1357 1128 falan 5 haftalıktı öğrendiğimde genelde adet olmaya iki gün kala daha net çıkıyor
Rumys1357 Menekseeee847383 yaa çok sevindim bundan 6 ay önce düşük yaptım çok istiyoruz inşallah olur 🤲❤️
Babymom-s Mzzz ay bir daha söyle nolur 💕 çok ümitlenmek istemem ama kendi açtığım posta da o kadar çok yazan oldu ki yükselişleri inşallah benimki de öyle olur dediğin gibi pzt kan vericem tekrar
Mzzz Babymom-s valla öyle sınırda çikmis ki sanki yeni yukseliyormus gibi duruyor inşallah öyledir ya hadi hayırlısı olsun inşallah rabbim muradını versin