MelikeTank
Meraba enfeksiyon bölümüne muayene oldum ve bir çok kan alındı tulerami diye bi hastalıktan şüphelendi doktor kan sonuçlarım bir haftada çıktı onlar çıkana kadar 4 gğn hastanede enfeksiyon bölümündeyattım takip edildim ilaç falan verilmedi sonuçlarım pozitif çıkınca tularamin tanısı koyuldu ve tekrar hastaneye yattım 4 gün daha. Bu hastalık da hayvanlardan veya kaynak sularından bulaşıyomuş sularımız test edildi temiz çıktı ama ben fare pisliğine dokunduğumu hatırladım ve ondan bulaştığına şüphe ettim zaten bu hastalk fare tavşan kemirgen hayvanlardan da bulaşıyomuş. Hamile olduğum için uygun antibiyotik bulundu ve 13 gün kullandım kullandıktan sonra burun yaralarım kanamaları geçti ve boğazım yumuşadı aşırı sertti ikiside yumuşadı ve kanlarım geçen hafta temiz çıktı. Baya ağrılıydı şişliklerim 3 ay oldu şuanda boğazımda iki ceviz büyüklüğünde şişlik vardı dün sezeryan oldum çıktıktan sonra biri patladı ve öncesinde doktor kimse dokunmasın ve sende dokunma temizle dedi. Eşim sağolsun sivilce gibi o şişliği sıktı bir poşet peçetelerle iltihap çıktı şimdi diğerinin patlamasını bekliyorum. Çok dikkatli olmak lazımmış patlayınca bulaşıcı olabiliyomuş çok şükür bi sıkıntımız yok. Ama bunun ilk belirtisi aşırı ağır soğuk algınlığı üst solunum enfeksiyonu çok ağır geçirdim bir ayda anca iyi olabildim hamile halimle. Rabbim kimseye yaşatmasın