AyzaEr İleri haftalarda gebeliğini sonlandıran var mı aranızda Ben bugün doktora gittim 28 haftalığım bebeğim 100 de 100 ölücegini ve gebeligimi sonlandırmamı istedi doktor
Mmeelliikkee AyzaEr yani çok ileri bir hafta böyle bir durumda doğduktan sonra ki süreç beklenir diye düşünüyorum .. şahsen ben aldırmazdım . Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah
AyzaEr AdinsMom üç farklı doktora gittim biri doğum dan sonra bakıcaz dedi ikinci yaşama şansı olmaya bilir dedi üçüncü az önce geldim doktor dan 100 yaşamaz dedi
2prensesannesiiii AyzaEr sonradan mı olmuş şimdiye kadar her şey yolunda mıydı acaba organ taraması yapıldı mı inşallah öyle bişey yoktur sağlıcakla alın kucağınıza benim 2. Gebelikte bana mol gebelik kürtaj denilmişti dr sonlandırmamı istedi gebeliği sizin ileri hafta ama örnek vereyim dedim 4 dr gezdim 4. Gittiğim dr perinatoloji druydu 4 ü aldırma normal gebelik dedi şuan 19+1 oldu her şey yolunda ilerliyor inşallah başka dra gittiğinizde odadan gönül ferahlığıyla çıkarsınız 🙏🙏🙏
Nrgl21 AyzaEr benim yengemin de öyleydi kaç doktora gitti vucütü asit toplamış dedi baya birşeyler çıktı yaşamaz dedi zaten seni zehirleyebilir denildi o yüzden aldılar bebeği ondan zehirlenme olmasaydı aldırmayacak tı mecburen öyle oldu
1prensesannesi__ AyzaEr hayatım ölümde yasam da Allah in takdiri şuan bebegin yasiyo ve kalbi atiyosa kesinlikle dogmasini bekle nasibinde ne varsa o olur bu sekilde söyleyipte sapasaglam doguran cok anne var o yüzden hiç telas yapma hangi doktor dogumdan sonra bakicaz dediyse onunla devam et digerleri kolaya kacıp seni basindan savmak istemis belli ki ugrasmamak icin
Syda01 AyzaEr hangi şehirde yaşıyorsunuz perinatoloji uzmani doktora falan gittiniz mi Rabbim insallah hakkınızda hayırlısını versin
AyzaEr 2prensesannesiiii evet herşey yolundaydı doktor bir hafta içinde böyle anormallik olabilir dedi nerden neden diye sorunca bilmiyorum oluyor bir tedavisi de yok dedi
Srfclkkl AyzaEr yaşamaz diyorsa karnında yaşamadın canım Allah korusun bebek birde sapa sağlam doğarsa o vicdan azabıyla yaşayamazsın bende birden fazla doktora göre
Srfclkkl AyzaEr hiç sonlandırma o zaman kalbi duracaksada karnındayken dursun belki hiçbir şeyi yok ve sapa dağlam dünyaya gelecek
BADE38 AyzaEr Çok zor bir karar senin için ama kalbi atarken öldürmek neden ki eğer iddia ettiği gibi doktorun ölecekse kendi kendine olsun bu o zaman kalbi atarken öldürmek senin psikolojini çok yıpratır hem nerden bilicez belki doğacak ve çok sağlıklı olacak müdahale edilebilir olucak Rabbim şifa versin bebeğine inşallah
Ebruucar AyzaEr sen bi araştır iyi doktorlara bak ağzı olan konuşuyor her doktora güven olmuyor. koca bebek kalbi atıyor yaşama ihtimali de var nasıl kıyıcaksın. Perinatoloji doktoru bul iyi bitane. Kalbi durmadığı sürece de kıyma bence yaşamıcaksa zaten şimdi de yaşamıcak doğuncada ama yaşarken sen kıyıcaksın canına. Benim arkadaşıma neler dediler neler annenin ölümüne kadar yol açıyolardı bebek bi doğdu maşallah sapasağlam. Koca bebek olcak şimdi yaşına girmek üzere. Kıza zehir ettiler hamileliğini. Sende Allaha sığın bak önümüz ramazan kadir gecesi var otur bol bol dua et sapa sağlam doğsun inşallah 🤲🏻
AyzaEr BADE38 evet ben de eşim de ayni şey düşünuyoruz herşey allahtan ben bebeğim kalbi atarken sonlandıramam
Gizema0 Bu saatten sonra ya karnındayken bebeğin kalbine kalsiyum enjekte edip kalbini durdurup sezeryanla alırlar yada normal doğum için suni sancı başlarlar, bu haftaya kadar herşey normal diyip şimdi ölür demeleri çok ilginç ya sağlıklıysa
AyzaEr Ebruucar Allahtan umut kesilmez bana dua edin inşallah benim de sizin arkadaşınız gibi sonu mutlu bitsin teşekkür ederim umut oldu içime
babysmomy AyzaEr Prof. Dr. Zeki şahinoğluna gidin lütfen benim ilk çocuğum için hidrosefali dediler korkuttular zeki hoca sayesinde böyle bir şey olmadığını öğrendim kendisini tavsiye ederim size. Dualarımız sizinle inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız