biryildiz42 Kızlar adetim 2 gün gecikiyor test bu şekilde ilk 10 dk yoktu sadece dağılmış gibiydi var mı gebelik yoksa kuruma çizgisi mi. Yeni doğum yaptım ilk 3 ay adet gördüm bu ay görmedim hormonlardan mı gecikti acaba
biryildiz42 metemom_ evet tekrarladım ama tüne bozuk sanırım çok belirgin olan saatler sonra o hale geldi diğeri de net değil belirgin olmayan da hayalet var gigi ama emin değilim kuruma da olabilir