hyena Kızlar bu ay kimyasal gebelik geçirdim ama benden parça düştü büyük bileydi doktor alttan hiç bakmadı üstten bakıp sadece kese yok demişti her neyse kanamam kesileli 5 gün olmuştu şimdi yine gelmeye başladı yarına kontrolüm var başına gelen var mı
feridelevent_08 hyena bende aynısını yaşadım fakat doktora gidememiştim öyle geçti gitti siz gene yine doktora gözükün
tamamdanolmuss hyena kese oluşmaz zaten kimyasalda ben de yaşamıştım. Regl kanamasını da çok aşırı pıhtılı geçirmiştim. Bayağı parça parça aktı ve öldüm öldüm dirildim çok ağrı çektim 15 gün boyunca
hyena feridelevent_08 normalde bende gitmeyecektim kanamam bitmişti ama şimdi tekrar gelince bi korktum
tamamdanolmuss hyena evet beta değeriniz sıfırlanana kadar kanamanız devam edecektir. Ben 24 mayısta gebe olduğumu öğrendim. Daha sonra beta istenilen artışı göstermedi. 1 haziranda kanamam başladı ve 15 haziranda bitti zaten betam da 15 haziranda sıfırlandı. Daha sonra 30 haziranda normal regl oldum.
hyena tamamdanolmuss anladım bende 6 gün kanama oldu zaten bitti dedim üstüne 5 gün sonra böyle kanama olunca şaşırdım doktor kontörle gelirsin demişti anca randevum yarına