Elifffcik67 Sudecan2149 tarçınlı sütü severim internetten bakmıştım abartmadığın zaman tarçının sakıncası yok yazıodu hemde kanşekerini düzenler başka faydaları da vardı günde bir çay kaşıgı kadar sakınca yok die hatırlıorumbende süte o kadar atıodum
gamzedenizz Sudecan2149 off gebelik sekeri bendede var olcumlerim yuksek cikio diyte rağmen sanirsam inslune baslar doktr haftya kntrm var bakalm 😣