Kubrakar272727 Kızlar ben zaten hamileyim ablamın testi regili 3 gün gecikiyor sizce varmı o şüphe duyuyor 10 yaşında bı kizi var ikinciyi düşünüyor lar
Hayat70 Kubrakar272727 Bence var kuzum aynı testi bende yaptım aynı böyleydi kan verdim 45 di betam.Poztitif yani ama sen yinede istersen tekrarla testi yada bir kan ver.Şimdiden hayırlı olsun.😇
Sevvalll42 Kubrakar272727 test bozuk çizginin çok yakınında bi çizgi daha çıkmış erken gebelik testi alsın yapsın
ffckizannesi Bence test bozuk aşırı silik iki çizgi de birinin kopkoyu olması lazım başka test alıp denesin
Hayat70 Sevvalll42 Benim erken gebelik testimde çıkmamıştı maalesef eğer regli geciktiyse hanımefendinin en iyisi kan verip kafasını rahatlatmasi olduğunu düşünüyorum.😇
Hayat70 Kubrakar272727 Kuzum istersen kan ver kafan rahatlasin.O kadar sözle kafanı karıştirma. İstiyorsan Rabbim sağlıkla nasıl etsin insAllah.😇
Hayat70 Kubrakar272727 Yükselebilir kuzum varsa muhakkak yükselir geç döllenme olmuş olabilir ben o testi verdiğimde değerim 45mis yani.Rabbim hayırlısını versin .Testide bikac güne tekrarlasin duruma göre de tekrar kan versin kuzum.😘