Seydanuurr4 Kızlar adetime yarın 3 gün kalacak iki gündür test yapıyorum çıkmıyor yarın yapsam çıkar mı 27 29 değerlendirme oldu
Aysima_19 Seydanuurr4 ben tam regl olacağım gün yapmıştım erken gebelik testinde çıkmıştı ilk testte pozitifti
Boncukk123 Seydanuurr4 adetinin geçmesini bekle canım geç döllenme olmussa eğer 3 gün kala da çıkmayabilir ben adetime 4 gün kala yapmıştım erken gebelik testi çıkmadı geç döllenme de degıldı
Babby Reglin geçmeden sakın yapma ben bu ay dünya para verdim teste hiç birinde çıkmada reglden 2 gün önce kanda bile yoktu bir gün geçti öyle yaptım silik çıktı kan verdim sonra doğruladım
Babby Seydanuurr4 ben ovulasyon testi yapmadım ama benim regl çok düzenli ilk olduğumdan bu yana hiç değişmedi günü desem yeridir 18 19 şubat gösteriyordu uygulama kaset test erken gebelik testi ve kanda 4 marta kadar hiç görünmedi