34te erken doğum riskim vardı sancı olarak ama açıklık yoktu 37ye kadar ilaç kullandım bebe içerde dursun diye şu an 38 tam ama gelmiyor Ssvd istediğim içinde suni vs alamayacağım şu an sancım çok az açıklık hiç yok ne yapmam lazım biraz daha gelmezse gidip olacağım sezaryen zaten🥲