@semakayaa merhaba, bende 37+1’im hatta boyumuz kilomuza kadar aynı🙈🥰 birkaç gün önce doktor kontrolümde her şey yolundaydı sadece sancıyı bekliyoruz bakalım🥹çok ağırlaştım ayaklarımda ödem oluştu, kasığımda ara ara ağrılar oluyor. Bir an önce doğsun istiyorum artık🥰 cinsiyetiniz ne bu arada?🥰