Yeni1gebelikkk Kadın doğum doktorundan magnezyum istedim ücretli verdi çok pahalıydı bende almadım ,sağlık ocağına gidip aile hekimine yazdırdım “Magnorm 365mg” suda eriyen tabletten yazdı ,bunu kullananınız var mı ?
111anonim111 Yeni1gebelikkk bana da doktorum yazdı pahalıydı ama aldım doktorun verdiğini kullanmanın daha mantıklı olduğunu düşünüyorum özele mi gidiyorsun canım
umutsmom20 Yeni1gebelikkk magosit hap kullanıyorum devlet ödüyor bunu bana iyi geldi ama tabi kişiye göre değişir 🙂
Gulcan0643 Yeni1gebelikkk ben özel hastaneye gidiyorum doktorum magnorm verdi içinde şüphe kalmasın bence
Yeni1gebelikkk 111anonim111 devlet hastanesine gidiyorum vitaminler falan ne verirse hepsi ücretli ,birini alıyorum diğerini artık bu ay kalsın bidahaki ay diyorum ya da sağlık ocaginda yazdırıyorum mecburen
Hamdiyevural Yeni1gebelikkk kulandim daha önce hiç faydasını görmedim vala tadı ekşimsi karışık biseydi
Yeni1gebelikkk Hamdiyevural henüz kullanmadım tok karınla diyor , daha 15.haftadayiz ama şimdiden reflü de başladı ekşi şeyler midemi çok ağrıtıyor İnşaAllah bu öyle bir şey yapmaz
SrpYlmz Yeni1gebelikkk onu bilmiyorum özele gidiyorum diğer ilaçlarımı devlet karşılamıyor ama magnezyum Magosit onu karsiliyor doktorum yazdi