SonsuzMaviiii Kızlar 40+0 olduk, halâ gelen giden yok 😂 Sizler doğumu başlattığını düşündüğünüz, bunu yaptım sancım geldi dediğiniz neler var? 🥲 Bir de doktor 41+0 kadar bekleyeceğiz,gelmez ise doğumu biz başlatacağız dedi süreç nasıl ilerliyor bilginiz var mı 👀
mavikalpvemavikalp SonsuzMaviiii ilişkiye girin ananas hurma yiyin ördek yürüyüşü yapın sıcak suya oturun memeucu uyarısı yapın perine masajı yapın merdiven in çık yapın Aklıma bunlar geldi🤷🏻♀️
Sulemrullah SonsuzMaviiii bende 40+3 deyim. Bugün kontrolde pazara kadar doğur yoksa pazartesi yatış dedi. İnşallah hafta bitmeden doğurabiliriz 🙏
Edaerdem5203 SonsuzMaviiii burda bi arkadaş 1 yemek kaşığı bal ile tatlı kaşığı çörek otu yağı karıştırıp her saat başı yemeyi tavsiye etmişti kendisi de bu şekilde ertesi gün doğurmuş birde 10 adet hurmayı kaynatıp suyunu içmek ebesinin verdiği bir tavsiyeymiş deneyebilirsiniz ben yapıyorum
Musemma06 Yapılabilecek her şeyi yaptım ananas hurma bitki çayları yürüyüşler vs ne gerekiyorsa yaptım ama olmadı 41 haftalıkken hastaneye yattım önce ilaç verdiler açılmam 5 cm olunca suni sancı verdiler sonra da doğum oldu ama benim açılmam hızlı olmuş ebe öyle söyledi bilmem benim yapımdan bilmem o güne kadar yaptıklarımdan olmayınca olmuyor 😂
Aybarssena Bence hiçbir şey etkili olmuyor hepsi zaten olacak olan açılmayı belki bir tık hızlandırıyordur
SonsuzMaviiii Sulemrullah inşallah canım, Allah sağlıklı ve hayırlı bir şekilde bu hafta inşallah kucağımıza almayı nasip etsin 🤍
Musemma06 SonsuzMaviiii son anlarda biraz zorluyor ama sürekli çekilen bişey değil iki dakikada bir 15 saniye gelip gidiyor o an dişinizi sıkmanız gerek doğduğu an kuş gibi hafifliyorsunuz ne ağrı ne sancı hiç bişey kalmıyor anında geçiyor ertesi gün ağrıyı hatırlamıyorsunuz bile
Hilaalc SonsuzMaviiii Bende bugün 38 girdim son 2 gündür baya sancı oluyo acaba gelicek mi diye düşünüyorum 🤭 ilk doğum erkek ve normal istiyorum ama 😀
SonsuzMaviiii Hilaalc yavaş yavaş sancilariniz basladiysa çok bekletmeyecek belli ki sizin bebiş 🤭 Bende normal istiyorum inşallah istediğimiz gibi olur her şey 😍
Hilaalc SonsuzMaviiii Sağlıkla gelsinlerde inş 🙏🏻🙏🏻sizde allahın izni ile sağlıkla alırsınız kucağınıza biran önce 🤗 bende artık sabırsızlanıyorum
SonsuzMaviiii Hilaalc ben de bugün kontrolde 2 cm açıklık olduğunu öğrendim 👀 Düzenli sancilarim da çıktı, inşallah darısı sizin başınıza olsun 😍