Srp53 ilkinde 385 ti gebelik var dedi dendi iki hafta sonra kalp atışı dinledik ardından süreç devam etti aradan 4 sene geçince herşeyi unutmuşum bu sefer tekrardan hcg bakicaz dediği için kafam karıştı yoksa tabikide az çok tahmin ediyorum benimle olan varsa zaten yazar buraya diye düşünüyorum