Tugcee09 Kızlar bugun 11 haftalık olduk artık büyüdük. Belirtilerim yok denecek kadar az. Hatta hemen hemen yok sizlerin nasıl .
boraninannesi_ Ben de 11+4 belirtim oldukça az, bulantım az, biraz yorgunluk hissi var bazen biraz modum düşüyor ama genel iyiyim çook şükür
Zeh-ra Canım bende 10 haftalık ama arada bir mide bulantısı dışında bir şikayetim yok doktor bile en son gittiğimde sen baya iyi idare ediyorsun demişti mide bulantısı ilacı bile kullanmıyorum kusma falan çok çok nadir 2-3 kere anca olmuştur