Merhaba 4+2 günlük hamileyim. Adetten 2 gün önce idrar testiyle öğrendim. Daha sonra kan tahlili yaptırdım 46,37 çıktı değerim. Doktor 1 hafta sonra gel kesesine bakalım dedi. Normalde p. Tesi kontrolüm var ama bu akşam gidicem çünkü içim rahat değil. Sebebi ise kasık ve bel ağrılarım var bunlar normal biliyorum ama yanı sıra vücudumun her yerinde iğne batar gibi sızlamalar ayrıca ağrı var. En çok bacaklarım da hissediyorum bunu. Ama genel olarak tüm vücudum ağrıyor. Sizce bu normal mi bebeğimle ilgili kötü bi durum yoktur dimi😔