Bir çok yerde sanki cırcır olmuş gibi bi hisle kadınların doğuma az kaldığını anladıkları hikayeler okudum. Şu an bende öyleyim bebeğim haraketli ve sanki büyük abdeste çıkmam lazım ama günde bir kereden fazla çıkmam ben. Mideyi üşüttüğümüde sanmıyorum .38+0 dayım bebek gele bilirmi sizce ve ya bu bi haberci ola bilirmi. Dünde odayı toparladım ağır kaldırdım biraz. Ama nişanım gelmedi daha