sna44 iş yeri ile konuşursanız yatırırlar ama daha sonra devletten aldığınız toplu parayı iş yerine vermek zorunda kalırsınız onun haricinde iş yerinden bişey alamazsınız. Doğum iznindeyken çıkışınızi yapmamaları lazım yoksa devletten de para alamiyorsunuz. İşveren ile ayrıntılı konuşun anlaşın sıkıntı yaşamayın.