Hasretimmm 35 haftamda çok nadir kasılmalar oluyordu 36+4 gunluguz kızımla 36 da doktora gittim nst ye girdim şancı çıkmadı ve kasılmalarım yok artık doktorum egzersiz felan yapmaya basla dedi bizim kız gelmeye niyetli değil gibi sadeece hareketleri var o kadar belimde yorulunca ağrıyor bu hafta çantamızı hazirliyinca doğumu tetikleyecek şeyler yapmayı düşünüyorum hurma yemeyi ve egzersizden ne yapabilirsem ♥️