Toprakayln Kızlar bat 10 mart erken gebelik testi yaptım sonuç böyle negatif değil mi ? Baştaki kırmızılık umutlandırdı beni [https://mutluresim.com/images/2024/03/07/z3Kdcm.jpg](https://)
yalandunyaa Menekseeee847383 bende az önce yaptım hiç belirti yok olsa da Minicik çıkmaz mı acaba 8 gündür regli olmuyprum
yalandunyaa Menekseeee847383 giderim canım da oğlum erken uyanmıyor eşimde erken gidiyor işe bekleyeceğim galiba bilemedim ki ya of kaç tane test yaptım hergun yok
Toprakayln Benim adetim gecikti 2 gün tekrar test yapsam varsa çıkar artık herhalde demi yoksa bekliyim mi biraz daha 🤷♀️