Bebekbeklrkn kardeşim şimdi 25 yaşında daha 20 günlüktü yaz günü yatılı misafir gelmişti çok iyi hatırlıyorum dışarı gezmeye çıkmıştık annem de aman onlar eskide kalmış ne kırkı ben iyiyim kızım iyi çıkıcam tabi demişti. Şimdi ben hamileyim yaza denk geliyo kendimi toparladığım an çıkarım dışarı hele de temiz hava almaya. Zaten doğumun il dışında olacak e ordan buraya gelirken dışarı çıkmış olcam . Yine yakın zamanda arkadaşım doğum yaptı 10 gün sonra çıktılar havalar da güzeldi kalabalığa girmedi hastalık açısından.. kendinizi bedenen iyş hissediyorsanız çıkın gittiğiniz ortam da hasta olan falan olmasın yeter bence