6 aylık hamile iken genital siğiller çıktı 20 den fazla hemen doktora gittik gebe olduğun için bişey yapılmaz smear testi 40 ın çıktıktan sonra ver o zaman da siğilin yansın dedi doğum yaptım smear testi alındı test negatif çıktı SONRA siğiller yandı. Bende küçük küçük baştan bi daha çıktı bu kez doktor söyledi vajinanın içineymiş hemen smear testi aldı sonucu çıktı smear den bişey anlamadım dedi baştan bi daha aldı yine bu kez Altan baktı ultrasonla kist gördü adet düzensizliğim var hormon kanı verecektim geçen adet oldun 2 gün sürdü kesildi şimdi geri adet oldum doktor ilaç verip gönderdi şimdi ikinci test sonucu çıktı
Hpv negatif
Servikal transfarmasyon zonu izlendi yazıyordu
Yoğun inflamasyon bulgular
Reaktif hücrelerde değişiklikler yazıyor
Bunlar ne oluyor
Doktor siğiller yandıktan sonra çıkmaz dedi 1 yıl bile olmadan siğiller tekrardan çıktı