Amniyotik sıvının içinde olduğu için düşündüğünüz gibi direkt etkilenmiyorlar dışarıdan gelen dokunuş ve darbelerden. Biraz çalkalanmıştır içeride ☺️
Doktorunuz da kasılma yoksa sorun yok demiş. Evham yapmayın. Hareketleri falan da normalse bir sorun olmamıştır.