Cecemk Merhaba sevgili çalışan anneler, doğum yaptıktan sonra doğum parası aldınız ve işyeriniz maaşınızı yatırmaya devam etti mi ?
momofmychildren Cecemk doğum parası yattıktan sonra iş yeri maaş yatirmaz işe dönerseniz yatar yoksa işten çıkarılma olur
Rabiul Cecemk dün arkadaşıma sordu heyet raporu ile raporunu uzatırsan maaşın 3/2 sini almaya devam edebiliyorsun 6 ay da ücretsiz izne çıkabiliyormuşsun o şekilde yaptı